BF100

Чемпіон на воді

Вирушайте в подорож із цим повністю оновленим двигуном найвищої якості. Відповідаючи на підвищені вимоги до економічності й потужності на середніх обертах, Honda розробила нову революційну модель двигуна, якій немає рівних у своєму класі.

Видатні характеристики

Цей надзвичайно потужний двигун має приголомшливі характеристики синхронізації запалювання. На цей мотор установлюється система акселерації BLAST, а також система MBT Trace Control, які забезпечують максимальний крутний момент. Двигун BF100 також обладнаний унікальною системою газорозподілу VTEC, що забезпечує максимальний крутний момент, потужність й економічність на будь-яких обертах.

Чемпіон у малій вазі

Двигун BF100 найлегший у своєму класі, його компактний вузький корпус характеризується вивіреним ергономічним дизайном. Чудові гідродинамічні характеристики корпусу двигуна, зменшений маховик і чотиришарова система захисту від корозії гарантують вам високу надійність двигуна й плавність ходу.

Висока економічність

Завдяки новій системі електронного багатоточкового упорскування палива (EFI) і триступінчастій системі охолодження цей двигун характеризується високою економічністю. Вихлоп цього двигуна містить на 20% менше токсичних речовин, ніж вихлоп більшості чотиритактних двигунів інших виробників. Honda постійно вдосконалює свої технології, щоб підвищити потужність двигунів і знизити витрати палива.

Особливості:

  • Система BLAST забезпечує високий крутний момент на низьких обертах і додаткову потужність при розгоні
  • Найпотужніший генератор у своєму класі
  • Система газорозподілу VTEC і система електронної зміни піднімання клапанів забезпечують високу потужність на будь-якій швидкості (BF100)
  • Система електронного упорскування палива EFI гарантує низьке споживання палива
  • Система контролю якості суміші оптимізує співвідношення повітря й палива для збільшення потужності
  • Форма корпусу не допускає утворення бризок і знижує опір корпуса воді
  • Триконтурна система охолодження суттєво знижує зношування двигуна
  • Одинарний верхній розподільний вал (SOHC) забезпечує максимальний крутний момент і ефективне використання палива
  • Удосконалений маховик забезпечує м’якість керування і високу маневровість
ДВИГУН
4-тактний SОНС, 4 циліндра, 16 клапанів
Рабочий об’єм двигуна (см3) 1496
Діаметр циліндра Х Хід поршня (мм) 73 х 89,4
Кількість клапанів 16
Діапазон обертів (об/хв) 5000-6000
Номінальна потужність к.с. (кВт) 100 (73,6) при 5900 об/хв
Система охолодження водяне (з термостатом)
Система живлення електронне впорскування палива PGM-FI (Programmed Fuel Injection)
Система запалювання електронне керування
Система випуску в воду через ступицю гребного гвинта
ПРИВІД
Передатне відношення 2,33 : 1
Позиції перемикання передач вперед-нейтраль-назад
ОБЛАДНАННЯ
Потужність генератора змінного струму 44 А, 12В
Розмір гвинта (дюйми) опція
Гребний гвинт: к-ть лопатей опція (3 або 4 лопаті)
Наявність індикатора тиску оливи +
Наявність індикатора перегріву +
Наявність обмежника обертів +
Наявність аварійного вимикача +
Віддільник води/палива вбудований
Керування дистанційне (комплектується окремо)
Система запуску електричний стартер
Довжина вала L або Х
Наявність зворотнього обертання
Виніс гвинта з води електричний (з гідравлічним приводом)
Зміна нахилу двигуна електрична (з гідравлічним приводом)
РОЗМІРИ
Повна довжина (мм) 746
Повна ширина (мм) 449
Повна висота (мм) 1566 (L) — 1693 (Х)
Висота транця (мм) 537 (L) — 664 (Х)
Суха маса, кг:
— ультрадовгий вал
— наддовгий вал 169 (без ваги гвинта)
— довгий вал 163 (без ваги гвинта)
— короткий вал