BF115

2010 року з’явилася нова модифікація BF115, що приєдналася до вже сформованої пари BF135/BF150. Отож усі три моделі BF115, BF135 і BF150 є однобазовими й виконані на одному блоці циліндрів. Як завжди, за основу підвісних моторів було взято автомобільні розробки компанії Honda: BF115 базується на платформі автомобільного двигуна Honda Accord, а BF135 і BF150 – на двигунах автомобілів Accord, CRV.

Цьому двигунові дісталися усі найновіші розробки компанії Honda. Серед них і технологія BLAST, що дозволяє одномоментно збільшувати крутний момент на низьких швидкостях, програмна інжекторна система впуску PGM-FI, технологія збіднення робочої суміші Lean Burn Control та інші. Силовий агрегат – рядний чотирициліндровий двигун об’єму 2 354 куб.см. із двома розподільчими валами над блоками циліндрів – компонування DOHC (Double Over Head Cam) із чотирма клапанами на циліндр. Попри зовсім інакшу систему газорозподілу, на відміну від моделей Honda BF75 і F90, підвісні мотори BF115/135/150 мають таку ж саму спрощену систему регулювання клапанів – коромисла клапанів не потребують високоточного регулювання із застосуванням регулювальних шайб для експериментального добору найкращої позиції. За подавання палива в камери згорання відповідає система PGM-FI (Programmed Fuel Injection – програмна інжекторна система впуску), що є, фактично, багатоточковою послідовною електронною інжекторною системою. Система розподіляє з точністю розраховану кількість палива в кожну камеру згорання із розрахунком режимного навантаження двигуна. Мікропроцесорний модуль ECM (Engine Command Module) системи PGM-FI збирає інформацію із сенсорів, розміщених у відповідальних вузлах двигуна для коригування пропорції повітря/бензин і запалювання як у момент запуску, так і в усьому діапазоні обертів. Система забезпечує двигунові впевнений запуск, злагоджену роботу, високі технічні показники й знижене споживання палива. Всі основні системи роботи двигуна, такі як збіднення паливної суміші й система електронного запалювання, певна річ, також пов’язані з PGM-FI через командний модуль ECM, а технологія BLAST залучає на додачу ще й саму систему запалювання.

ДВИГУН
4-тактний DОНС, 4 циліндра, 16 клапанів
Робочий об’єм двигуна (см3) 2 354
Діаметр Х хід поршня (мм) 87 х 99
Кількість клапанів 16
Діапазон обертів (об/хв) 5000-6000
Номінальна потужність, к.с. (кВт) 84,6  (115)
Система охолодження водяне охолодження (з термостатом)
Система живлення електронне впорскування палива PGM-FI (Programmed Fuel Injection)
Система запалювання мікрокомп’ютерна PGM-IG
Система випуску у воду через маточину гребного гвинта
ПРИВІД
Передатне відношення 2,14
Позиція перемикання передач вперед-нейтраль-назад
ОБЛАДНАННЯ
Потужність генератора змінного струму 55 А
Розмір гвинта (дюйми) опція
Гребний гвинт: число лопатей опція (3 чи 4 лопаті)
Наявність індикатора тиску оливи +
Наявність індикатора перегріву +
Наявність обмежника обертів +
Наявність аварійного вимикача +
Віддільник води/палива вбудований
Керування дистанційне
Система запуску електричний стартер
Довжина вала L або Х
Наявність зворотного обертання немає
Винос гвинта з води електричний (із гідравлічним приводом)
Зміна нахилу двигуна електричний (із гідравлічним приводом)
РОЗМІРИ
Повна довжина (мм) 845
Повна ширина (мм) 589
Повна висота (мм) 1665 (L) — 1790 (Х)
Висота транця (мм) 508 (L) — 635 (Х)
Суха маса, кг:
— ультрадовгий вал
— наддовгий вал 217 (не включаючи алюмінієвий гвинт 3 кг)
— довгий вал 214
— короткий вал