BF135

Уперед на повній швидкості

Наповнені силою й потужністю, підвісні мотори Honda BF150 і BF135 втілюють новітні технології. Але захоплює не тільки це – вони також найекономічніші й найекологічніші мотори у своєму класі. Упевнено вирушайте з ними в подорож!

BF150 – два двигуни в одному

Ексклюзивні технології Honda забезпечують максимальну продуктивність у будь-якому режимі обертів мотора. Розроблені компанією Honda системи VTEC і Variable Air Intake регулюють момент і висоту піднімання клапанів та довжину впускного колектора й дозволяють вам користуватися ніби двома моторами. На низьких обертах це тяговитий двигун із високим крутним моментом, який забезпечує впевнений розгін. Від середніх і до досягнення максимальних обертів – це перегонний двигун із приголомшливим рівнем потужності й при цьому дуже економічний. Вам сподобається рівна робота цього мотора на будь-яких обертах!

Вища економічність

Вбудований у мотори BF150 і BF135 сенсор якості суміші (LAF) точно вимірює співвідношення повітря/паливо й забезпечує максимальну ефективність кожної його краплини. У результаті витрата палива на 15% нижча, ніж у 2-тактних моторів із безпосереднім упорскуванням палива, і на 45% нижча, ніж у звичайних 2-тактних моторів.

Осідлайте хвилю комфорту!

Мотори BF150 і BF135 не примусять вас обирати між максимальною потужністю й комфортом. Дуже плавне й точне перемикання передач забезпечує чудову маневровість. Подвійні балансирні вали знижують шум і вібрації двигуна й дозволяють вам із комфортом насолоджуватися водною подорожжю.

Особливості:

  • Система змінюваних фаз газорозподілу VTEC для динамічного розгону (BF150)
  • Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива (PGM-FI)
  • Система контролю якості суміші дозволяє досягти найбільшої потужності й заощадити до 20% палива
  • Система зміни довжини впускного колектора дозволяє одержати більший крутний момент на малих обертах
  • Триконтурна система охолодження двигуна забезпечує максимальне співвідношення потужність / робочий об’єм двигуна
  • Система подвійних балансирних валів забезпечує мінімальні вібрації
  • Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
  • Генератор на 40 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
  • Вбудований віддільник води від палива
  • Електронні датчики контролю рівня мастила / перегрівання / перевищення обертів та ін.
  • Передбачений зворотний напрямок обертання для усунення обертального ефекту при одночасному використанні двох моторів
ДВИГУН
4-тактний DОНС – 4 циліндри
Робочий об’єм двигуна (см3) 2354
Діаметр Х хід поршня (мм) 87 х 99
Кількість клапанів 16
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці 5000-6000
Номінальна потужність к.с. (кВт) 135 (99,36)
Система охолодження водяне охолодження
Система живлення електронне упорскування палива
Система запалювання електронна PGM-IG
Система випуску у воду через маточину гребного гвинта
ПРИВІД
Передатне відношення 2,14
Положення перемикання передач уперед-нейтраль-назад
ОБЛАДНАННЯ
Потужність генератора змінного струму 40 А
Розмір гвинта (дюйми) опція
Гребний гвинт: кількість лопатей опція: 3 або 4 лопаті
Наявність індикатора тиску оливи +
Наявність індикатора перегріву +
Наявність обмежника обертів +
Наявність аварійного вимикача +
Віддільник води/палива вбудований
Керування дистанційне
Система запуску електричний стартер
Довжина вала L або Х
Наявність зворотного обертання на валах L або Х
Винос гвинта з води повний і частково гідравлічний
Зміна нахилу двигуна повна й частково гідравлічна
РОЗМІРИ
Повна довжина (мм) 845
Повна ширина (мм) 580
Повна висота (мм) 1665 (L) – 1790 (Х)
Висота транця (мм) 508 (L) – 635 (Х)
Суха маса, кг:
— наддовгий вал 217
— довгий вал 214
— короткий вал