BF20

Якщо ви серйозно ставитеся до відпочинку

Ці два двигуни справді вирізняються інноваційністю серед двигунів Honda середньої потужності. Моделі BF20 і BF15 ідеально підходять для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, суден із алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Улаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини!

Гнучке керування

Моделі BF20 і BF15 – єдині мотори у своєму класі, які мають як опцію електричний нахил двигуна – ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.

Поліпшена динаміка

Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує в моделях BF15 і BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження й обертами двигуна.

Багатофункціональність

Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і продуктивнішим гвинтом. Ба більше, BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!

Особливості:

  • Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
  • Як опція доступний продуктивніший гвинт
  • Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
  • Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
  • Система «хиткий маятник» для усунення вібрацій
  • Легке керування газом і кермування
  • Індикатор тиску оливи
  • Сигналізація перегріву / перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
  • Версії з дистанційним керуванням або румпелем
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
ДВИГУН
4-тактний ОНС – 2 циліндри
Робочий об’єм двигуна (см3) 350
Діаметр Х хід поршня (мм) 59 х 64
Кількість клапанів 6
Діапазон обертів

при повністю відкритій заслінці

5000-6000
Номінальна потужність, к.с. (кВт) 20 – (14,7)
Система охолодження водяне охолодження
Система живлення 1 карбюратор із прискорювальною помпою
Система запалювання електронна PGM-IG
Система випуску у воду через маточину гребного гвинта
ПРИВІД
Передатне відношення 2,08
Положення перемикання передач уперед-нейтраль-назад
ОБЛАДНАННЯ
Потужність генератора змінного струму 12 А
Розмір гвинта (дюйми) 9,25 x 10
Гребний гвинт: кількість лопатей 4
Наявність індикатора тиску оливи +
Наявність індикатора перегріву +
Наявність обмежника обертів +
Наявність аварійного вимикача +
Віддільник води/палива
Можливість регулювання 1 тягової потужності +
Керування Дистанційне/румпельне
Система запуску електричний/ручний стартер
Довжина вала S або L
Винос гвинта з води електричний/ручний
Зміна нахилу двигуна ручна п’ятиступінчаста
РОЗМІРИ
Повна довжина  (мм) 650
Повна ширина (мм) 350
Повна висота (мм) 1110 (S) — 1240 (L) — 1380 (Х)
Висота транця (мм) 433 (S) — 563 (L)
Суха маса, кг:
— наддовгий вал
— довгий вал 49,5
— короткий вал 46,5