BF50

Зануртеся у світ спокою

Двигуни BF50 і BF40, які вже є зразковими представниками класу двигунів середньої потужності, були вдосконалені за допомогою технології електронного запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність.

Компактний, але потужний

BF50 і BF40 є рядними 3-циліндровими моторами, що значно знижує загальну вагу двигуна. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!

Працює за будь-якої погоди

Риба прекрасно почувається у воді й у холодну погоду. Хіба ваш мотор не має робити те ж саме? На щастя, ці мотори обладнані електричним стартером, автоматичною повітряною заслінкою й системою електронного конденсаторного запалювання, яка підвищує напругу запалювання й дає стійку іскру на свічах запалювання, щоб ви могли завести двигун у будь-який момент і за будь-якої погоди.

Легкість у керуванні

Керувати двигуном ще ніколи не було так просто. Автоматична повітряна заслінка забезпечує найкраще співвідношення повітря/паливо, дозволяючи вам з легкістю запустити двигун за будь-яких умов. Моделі з румпелем обладнані довгою рукояткою з легкодоступними елементами керування, що дозволяє вам насолодитися найвищим рівнем комфорту.

Особливості:

  • Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу й плавний хід
  • Напівсферична камера згоряння з поперечним потоком суміші гарантує ефективне використання палива
  • Програмоване електронне запалювання забезпечує точність керування й високу економічність
  • Електричний стартер й автоматична повітряна заслінка гарантують легкість пуску
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити строк експлуатації двигуна
  • Версія з газовим підсилювачем нахилу або з електричним підйомом і нахилом двигуна
  • Подовжений румпель забезпечує підвищений комфорт
  • Індикатор тиску оливи
  • Індикатор перегрівання / перевищення припустимих обертів
  • Генератор змінного струму 10 А
ДВИГУН
4-тактний DОНС – 3 циліндри
Рабочий об’єм двигуна (см3) 808
Діаметр Х хід поршня (мм) 70 х 70
Кількість клапанів 6
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці 5500-6000
Номінальна потужність, к.с. (кВт) 50 (36,8)
Система охолодження водяне охолодження
Система живлення електронный впуск паливаPGM-FI
Система запалювання електронна PGM-IG
Система випуску у воду через маточину гребного гвинта
ПРИВІД
Передатне відношення 2,09
Положення перемикання передач уперед-нейтраль-назад
ОБЛАДНАННЯ
Потужність генератора змінного струму 10 А
Розмір гвинта (дюйми) 11,25 x 13
Гребний гвинт: кількість лопатей 3
Наявність індикатора тиску оливи +
Наявність індикатора перегріву +
Наявність обмежника обертів +
Наявність аварійного вимикача +
Віддільник води/палива
Можливість регулювання 1 тягової потужності
Керування Дистанційне/ручне румпельне
Система запуску електричний стартер
Довжина вала S або L
Винос гвинта з води повний і частково гідравлічний або за допомогою газу
Зміна нахилу двигуна повна й часткова гідравлічна або ручна п’ятиступінчаста
РОЗМІРИ
Повна довжина (мм) 685
Повна ширина (мм) 370
Повна висота (мм) 1260 (S) — 1365 (L)
Висота транця (мм) 416 (S) — 521 (L)
Суха маса, кг:
— наддовгий вал
— довгий вал 94
— короткий вал 89,5