
BF115

2010 року з’явилася нова модифікація BF115, що приєдналася до вже сформованої пари BF135/BF150. Отож усі три моделі BF115, BF135 і BF150 є однобазовими й виконані на одному блоці циліндрів. Як завжди, за основу підвісних моторів було взято автомобільні розробки компанії Honda: BF115 базується на платформі автомобільного двигуна Honda Accord, а BF135 і BF150 – на двигунах автомобілів Accord, CRV.
Цьому двигунові дісталися усі найновіші розробки компанії Honda. Серед них і технологія BLAST, що дозволяє одномоментно збільшувати крутний момент на низьких швидкостях, програмна інжекторна система впуску PGM-FI, технологія збіднення робочої суміші Lean Burn Control та інші. Силовий агрегат – рядний чотирициліндровий двигун об’єму 2 354 куб.см. із двома розподільчими валами над блоками циліндрів – компонування DOHC (Double Over Head Cam) із чотирма клапанами на циліндр. Попри зовсім інакшу систему газорозподілу, на відміну від моделей Honda BF75 і F90, підвісні мотори BF115/135/150 мають таку ж саму спрощену систему регулювання клапанів – коромисла клапанів не потребують високоточного регулювання із застосуванням регулювальних шайб для експериментального добору найкращої позиції.
За подавання палива в камери згорання відповідає система PGM-FI (Programmed Fuel Injection – програмна інжекторна система впуску), що є, фактично, багатоточковою послідовною електронною інжекторною системою. Система розподіляє з точністю розраховану кількість палива в кожну камеру згорання із розрахунком режимного навантаження двигуна. Мікропроцесорний модуль ECM (Engine Command Module) системи PGM-FI збирає інформацію із сенсорів, розміщених у відповідальних вузлах двигуна для коригування пропорції повітря/бензин і запалювання як у момент запуску, так і в усьому діапазоні обертів. Система забезпечує двигунові впевнений запуск, злагоджену роботу, високі технічні показники й знижене споживання палива. Всі основні системи роботи двигуна, такі як збіднення паливної суміші й система електронного запалювання, певна річ, також пов’язані з PGM-FI через командний модуль ECM, а технологія BLAST залучає на додачу ще й саму систему запалювання.
|