
BF20

Якщо ви серйозно ставитеся до відпочинку
Ці два двигуни справді вирізняються інноваційністю двигунів Honda середньої потужності. Моделі BF20 і BF15 ідеально підходять для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, суден із алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Улаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини!
Гнучке керування
Моделі BF20 і BF15 – це єдині мотори у своєму класі, які мають електричний нахил двигуна як опцію – ідеальне пристосування для підйому двигуна, а також для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.
Поліпшена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує в моделях BF15 і BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском оливи, температурою системи охолодження й обертами двигуна.
Багатофункціональність
Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть мати ще деякі передові пристрої, такі як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер й автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу і продуктивніший гвинт. Ба більше, BF20 – найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!
Особливості:
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступний продуктивніший гвинт
- Ручний або електронний стартер із автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система “хиткий маятник” для усунення вібрацій
- Легке керування газом і кермування
- Індикатор тиску оливи
- Сигналізація перегріву/ перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
- Версії із дистанційним керуванням або румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити строк експлуатації двигуна
ДВИГУН | |
4-тактний | ОНС – 2 циліндри |
Робочий об’єм двигуна (см3) | 350 |
Діаметр Х хід поршня (мм) | 59 х 64 |
Кількість клапанів | 6 |
Діапазон обертів
при повністю відкритій заслінці |
5000-6000 |
Номінальна потужність, к.с. (кВт) | 20 – (14,7) |
Система охолодження | водяне охолодження |
Система живлення | 1 карбюратор із прискорювальною помпою |
Система запалювання | електронна PGM-IG |
Система випуску | у воду через маточину гребного гвинта |
ПРИВІД | |
Передатне відношення | 2,08 |
Положення перемикання передач | уперед-нейтраль-назад |
ОБЛАДНАННЯ | |
Потужність генератора змінного струму | 12 А |
Розмір гвинта (дюйми) | 9,25 x 10 |
Гребний гвинт: кількість лопатей | 4 |
Наявність індикатора тиску оливи | + |
Наявність індикатора перегріву | + |
Наявність обмежника обертів | + |
Наявність аварійного вимикача | + |
Віддільник води/палива | – |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | + |
Керування | Дистанційне/румпельне |
Система запуску | електричний/ручний стартер |
Довжина вала | S або L |
Винос гвинта з води | електричний/ручний |
Зміна нахилу двигуна | ручна п’ятиступінчаста |
РОЗМІРИ | |
Повна довжина (мм) | 650 |
Повна ширина (мм) | 350 |
Повна висота (мм) | 1110 (S) – 1240 (L) – 1380 (Х) |
Висота транця (мм) | 433 (S) – 563 (L) |
Суха маса, кг: | |
– наддовгий вал | – |
– довгий вал | 49,5 |
– короткий вал | 46,5 |