
BF225

Комфорт і потужність
Із двигунами BF225 і BF200 Honda випускає на волю дві могутні сили. Це 24-клапанні V-подібні 6-циліндрові двигуни із системою електронного упорскування палива. Фактично, BF225 – це чотиритактний підвісний мотор із найбільшим робочим об’ємом двигуна у світі. Отримайте раніше невідому вам насолоду спілкування з морською стихією!
Дивовижна потужність
Кожен двигун буквально сповнений потужності: BF225 обладнаний фірмовою системою Honda VTEC – тією ж системою змінюваних фаз газорозподілу, яку Honda використовує на своїх чемпіонських перегонних болідах Formula1. Це забезпечує плавний хід на будь-яких обертах і можливість різкого прискорення з низьких обертів, видаючи неймовірну потужність на високих обертах.
Мінімальна витрата палива
Мотори BF225 і BF200 споживають на 50% менше палива, ніж звичайні двотактні двигуни, завдяки розробленій Honda унікальній програмованій системі електронного упорскування палива, яка оптимізує співвідношення компонентів паливної суміші, щоб якнайефективніше використовувати кожну краплину пального.
Неперевершений комфорт
Ці мотори удвічі тихіші за двотактні. І оскільки система зміни довжини впускного колектора дозволяє керувати об’ємом і швидкістю повітря в камері згоряння, ваша подорож буде й тихою, і приємною.
Особливості:
- Система змінюваних фаз газорозподілу VTEC для плавного ходу на BF225
- Система зміни довжини впускного колектора дозволяє одержати більший крутний момент на малих обертах
- Система контролю якості суміші (Lean Burn Feedback Control) обладнана датчиком кисню й забезпечує оптимальну витрату палива
- Маховик розташований під силовим агрегатом для зниження вібрацій
- Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
- Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива
- Генератор на 60 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
- Вбудований віддільник води від палива
- Електронні датчики контролю рівня оливи / перегріву / перевищення обертів забезпечують високу надійність двигуна
- V-подібний 6-циліндровий двигун (з кутом розвалу циліндрів 60), дозволяє одночасно розмістити два двигуни при мінімальному використанні транцевого простору
- Передбачений зворотний напрямок обертання для усунення повертального ефекту при одночасному використанні двох моторів (BF200/BF225)
- Двоступінчасте упорскування палива
- Двоконтурна система охолодження
|