
BF40

Зануртеся у світ спокою
Двигуни BF50 і BF40, які вже є зразковими представниками класу двигунів середньої потужності, були вдосконалені за допомогою технології електронного запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність.
Компактний, але потужний
BF50 і BF40 є рядними 3-циліндровими моторами, що значно знижує загальну вагу двигуна. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!
Працює за будь-якої погоди
Риба прекрасно почувається у воді й у холодну погоду. Хіба ваш мотор не має робити те ж саме? На щастя, ці мотори облаштовані електричним стартером, автоматичною повітряною заслінкою й системою електронного конденсаторного запалювання, яка підвищує напругу запалювання й дає стійку іскру на свічках запалювання, щоб ви могли завести двигун у будь-який момент і за будь-якої погоди.
Легкість у керуванні
Керувати двигуном ще ніколи не було так просто. Автоматична повітряна заслінка забезпечує найкраще співвідношення повітря/паливо, дозволяючи вам з легкістю запустити двигун за будь-яких умов. Моделі з румпелем обладнані довгою рукояткою з легкодоступними елементами керування, що дозволяє вам насолодитися найвищим рівнем комфорту.
Особливості:
- Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу й плавний хід
- Напівсферична камера згоряння з поперечним потоком суміші гарантує ефективне використання палива
- Програмоване електронне запалювання забезпечує точність керування й високу економічність
- Електричний стартер й автоматична повітряна заслінка гарантують легкість пуску
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити строк експлуатації двигуна
- Версія з газовим підсилювачем нахилу або електричним підйомом і нахилом двигуна
- Подовжений румпель забезпечує підвищений комфорт
- Індикатор тиску оливи
- Індикатор перегрівання / перевищення припустимих обертів
- Генератор змінного струму 10 А
ДВИГУН | |
4-тактний | DОНС – 3 циліндри |
Робочий об’єм двигуна (см3) | 808 |
Діаметр Х хід поршня (мм) | 70 х 70 |
Кількість клапанів | 6 |
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці | 5500-6000 |
Номінальна потужність, к.с. (кВт) | 40 (29,8) |
Система охолодження | водяне охолодження |
Система живлення | електронний вприск палива PGM-FI |
Система запалювання | електронна PGM-IG |
Система випуску | у воду через маточину гребного гвинта |
ПРИВІД | |
Передатне відношення | 2,09 |
Положення перемикання передач | уперед-нейтраль-назад |
ОБЛАДНАННЯ | |
Потужність генератора змінного струму | 10 А |
Розмір гвинта (дюйми) | 11,25 x 13 |
Гребний гвинт: кількість лопатей | 3 |
Наявність індикатора тиску оливи | + |
Наявність індикатора перегріву | + |
Наявність обмежника обертів | + |
Наявність аварійного вимикача | + |
Віддільник води/палива | – |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | – |
Керування | Дистанційне/ручне румпельне |
Система запуску | електричний стартер |
Довжина вала | S або L |
Винос гвинта з води | повний і частково гідравлічний або за допомогою газу |
Зміна нахилу двигуна | повна й часткова гідравлічна або ручна п’ятиступінчаста |
РОЗМІРИ | |
Повна довжина (мм) | 685 |
Повна ширина (мм) | 370 |
Повна висота (мм) | 1260 (S) – 1365 (L) |
Висота транця (мм) | 416 (S) – 521 (L) |
Суха маса, кг: | |
– наддовгий вал | – |
– довгий вал | 95 |
– короткий вал | 87,5 |