
BF80

Honda BF80 має чотирициліндровий рядний двигун об’єму 1496 см3 із одним розподільчим валом над блоком циліндрів компонування SOHC (Single Over Head Cam) з чотирма клапанами на циліндр. Двигун базується на автомобільному двигунові Honda Jazz. Блок циліндрів повністю виготовлений із алюмінієвого сплаву, завдяки чому вага мотора в найлегшій модифікації становить лише 163 кг. Коромисла клапанів не потребують прецизійних регулювань та експериментального підбирання найкращої позиції.
За подання палива в камери згорання відповідає система PGM-FI (Programmed Fuel Injection) – програмна інжекційна система впуску, що є, по суті, розподіленою послідовною електронною інжекційною системою. Система розподіляє із точністю розраховану кількість палива в кожну камеру згорання з урахуванням режимної завантаженості двигуна. Мікропроцесорний модуль ECM (Engine Command Module) системи PGM-FI збирає інформацію із сенсорів, розміщених у відповідальних вузлах двигуна для коригування пропорції повітря/бензин і коригування запалювання як у момент запуску, так і на всьому діапазоні обертів.
|